
Ruszamy z kampanią wizerunkową dla marek Keter i Curver
czas: kwiecień – lipiec 2018
Kampania wizerunkowo – poradnikowa marki Keter pod nazwą “Stylowy ogród pełen możliwości” Kampania miała na celu podnieść wizerunek marki i rozpoznawalność produktów.
W ramach kampanii powstały materiały eksperckie dotyczące urządzania ogrodu, balkonu czy tarasu. Wsparciem komunikacyjnym kampanii były działania z influencerami oraz wysyłka kreatywna #DzieńRelaksuNaTrawie.
Agencja odpowiedzialna była za prowadzenie biura prasowego, tworzenie materiałów eksperckich, zakup mediów. Kooperację współpracy z influencerami, koordynację publikacji w social mediach. W ramach #DniaRelaksuNaTrawie została przygotowana wysyłka kreatywna, skierowana do znanych influencerów i mediów. Agencja była odpowiedzialna za pomysł, kreację graficzną i produktową oraz za realizację ich wysyłki. W ramach akcji powstał kreatywny „starter pack” do celebrowania dnia wolnego.